Tavoitteemme tulevalle kesäkaudelle

Mukava nähdä pitkästä aikaa! Toivomme, että juuri sinulla blogia lukevalla asiakkaalla tai tulevalla asiakkaalla on erinomainen päivä. Tulevan helatorstain iloksi päätimme istua takaisin näppäimistön ääreen ja jakaa kanssanne innostavan katsauksen tavoitteistamme tulevalle kesälle. Kesäkausi tarjoaa meille mahdollisuuden uudistua, kehittyä ja vahvistaa yhteisöllisyyttä tiimissämme. Tässä blogitekstissä pureudumme tavoitteisiimme ja jaamme suunnitelmamme kesäkuukausiksi. 

 

Kasvun tavoittelu: 

Yksi kesän päätavoitteistamme on kasvun tavoittelu. Haluamme laajentaa markkina-asemaamme ja saavuttaa uusia asiakassuhteita, ja samalla ylläpitää ja edistää nykyisiä suhteitamme. Tavoitteemme on lisätä myyntiämme, sekä vakiinnuttaa asemamme nykyisillä asiakkaillamme. Panostamme markkinointikampanjoihin, sekä asiakashankintaan, joiden avulla pääsemme tavoittamaan teidät entistä tehokkaammin ja henkilökohtaisemmin. 

 

Innovointi ja kehitys: 

Toinen tärkeä tavoitteemme on innovaatio ja kehitys. Kesä tarjoaa meille mahdollisuuden tutkia uusia ideoita ja parannuksia liiketoimintaamme. Keskitymme rekrytointi- ja palveluinnovaatioihin sekä prosessien virtaviivaistamiseen. Tavoitteenamme on tuottaa entistä parempia ratkaisuja asiakkaillemme, kuten myös työntekijöillemmekin ja pysyä ajan hermoilla alan kehityksessä. Kannustamme myös työntekijöitämme tuomaan esiin omia luovia ajatuksiaan ja osallistumaan innovaatioprosesseihin. Etsimme jatkuvasti uusia tapoja ja paikkoja edistää toimintaamme. 

 

Yhteisöllisyys ja työhyvinvointi: 

Kesäkaudella haluamme vahvistaa yhteisöllisyyttä, tiimityöskentelyä ja avoimuutta yrityksemme sisällä ja asiakkaidemme kanssa. Haluamme toivottaa tervetulleeksi meille tulleen uuden toimihenkilömme, josta jaamme kanssanne, vielä henkilöesittelyn myöhemmin lähitulevaisuudessa. Tavoitteemme on luoda työympäristö, jossa jokainen yrityksemme oma ja käytössämme oleva työntekijä tuntee olevansa arvokas osa koko tiimiämme. 

 

Asiakaspalvelun huippuosaaminen: 

Laadukas asiakaspalvelu on aina ollut yksi keskeisistä arvoistamme, ja kesällä jatkamme ja tehostamme jo hyvin tunnettua asiakaspalveluamme. Koulutamme tiimimme uudet jäsenet yrityksen standardeille kommunikaation, ongelmanratkaisukyvyn ja asiakaslähtöisyyden ajatusmaailmasta. Tavoitteemme on tarjota asiakkaillemme läheinen ja helposti lähestyttävä palvelukokemus jokaisessa kohtaamisessa. Olemme jatkossakin aina lähellä yhden soiton tai viestin päässä ja olemme sitoutuneet antamaan asiakkaillemme kasvot palvelulle ja helposti tavoitettavan yhteyshenkilön kenen kanssa jutella. 

 

Vastuun kantaminen: 

Loppukädessä yrityksemme kantaa jatkossakin aina vastuun siitä, että lähetämme oikeat tekijät oikeaan aikaan oikeille keikoille. Kannustamme kaikkia osapuolia pitämään rehdin ja avoimen kommunikaation keskenään, jotta säästymme tarpeettomilta ristiriidoilta ja haasteilta. Kesällä ja siitä eteenpäin jatkamme ja kehitämme tätä yhteispeliä vähentääksemme kaikille epämukavia tapauksia, jossa työntekijä olisi lähetetty työhön ilman vaadittua osaamista, lupia tai motivaatiota. 

 

Kesä on aika kasvaa, kehittyä ja luoda vahvoja suhteita niin asiakkaisiin kuin tiimin jäseniin. Olemme innoissamme tulevista mahdollisuuksista, joita kesä tuo tullessaan. Pidämme teidät ajan tasalla tapahtumistamme ja edistymisestämme tavoitteiden saavuttamisessa. Ja niin kuin kesäinen aurinko, tavoitteenamme on nostaa hymynne taivaisiin palveluidemme avulla. 

 

Kiitos, kun jaatte kanssamme tämän jännittävän matkan kohti menestyksekästä kesää! 

Canvas Oy 

Edellinen artikkeli
Hyvä työpäivän ABC
Seuraava artikkeli
Työelämän tuulet – Kuinka löytää intohimo työskentelyyn uudestaan uudella alalla